کمربند هوشمند Belty؛ ابزار مورد علاقه‌ی شکمو ها !

یکی از عجیب ترین گجت هایی که در نمایشگاه CES شاهد آن بودیم کمربند خود تنظیم شونده‌ی Belty است. شرکت تولید کننده‌ی این گجت جالب و کاربردی Emotia نام دارد. دریک کلام، این کمربند هوشمند برای آن دسته از کسانی طراحی شده که به خوردن شام علاقه‌ی زیادی دارند اما با توجه به ویژگی کمربند های معمولی بعد از صرف شام بسیار اذیت می‌شوند! Belty همانند کمربند های معمولی که در بازار هستند طراحی شده با ظاهر چرمی اش می‌تواند جای کمربند های معلومی را به خوبی برایتان پر کند.

در کنار قابلیت نام برده شده، این کمربند نقش یک هشدار دهنده را نیز ایفا خواهد کرد. برای مثال، اگر شما عادت دارید به مدت طولانی پشت میزکار خود بنشینید و وقت کمتری را برای استراحت اختصاص دهید. این کمربند با ویبره ای که به بدنتان انتقال می‌دهد، شما را به استراحت کردن فرا می‌خواند. یک اپلیکیشن نیز با این گجت همراه شده که companion نام دارد و در دسته‌ی اپلیکیشن های مربوط به سلامت قرار می‌گیرد. اما سخنگوی سازنده‎ی این کمربند اظهار داشته عملکرد کلی این گجت به وجود یک گوشی هومشند وابسته نیست.
آنطور که در تصویر قابل مشاهده است، این کمربند از چرم ساخته شده در رنگ های مشکی و قهوه‌ای ارائه خواهد شد. کمربند یاد شده قرار است با قیمت ۳۹۵ دلار در اخیتار متقاضیان قرار گیرد. طبق برنامه ریزی های کمپانی، کمربند Belty قراراست در دسامبر سال ۲۰۱۶ و مصادف با تعطیات میلادی عرضه شود تا بتوان آن را به عنوان هدیه سال نو تهیه کرد.